سفارش تبلیغ
صبا ویژن

| >شناسنامهآرشیو وبلاگ | R.S.S |





ماهِ پنهان





فریاد
یه آشنا
شکسپیر میگه: خیانت تنها این نیست که شب را با دیگری بگذرانی ... خیانت میتواند دروغ دوست داشتن باشد ! خیانت تنها این نیست که دستت را در خفا در دست دیگری بگذاری ... خیانت میتواند جاری کردن اشک بر دیدگان معصومی باشد.
پروفایل یه آشنا

مطالب تازه
زیادی
تیک تاک تیک تاک
شوخی یا جدی واسه تو
آدمی و آدمیان
???? دلتنگ ????
روئیا ،‏زندگی ،‏عشق
...
غمت سربه سر دل می زاره
اینجا چه کار می کنم !
قربونت برم خدا
دیدن سخته ،دیدن خیلی چیزا سخته ،خیلی سخته وقتی می بینی و می بینی
[عناوین آرشیوشده]
آرشیو وبلاگ
ماه پنهان
تابستان 1387
بهار 1387
زمستان 1386
پاییز 1386
آبان 88





دوشنبه 90/2/26 ساعت 11:41 عصر

سنگربان روئیاهایت باش !

انسان در نزدیکی روئیاهایش قدم می زند ، هرچه به روئیاهایت نزدیک می شوی ، بیش تر دلیل واقعی زندگی ات روشن می شود.تنها یک چیز ، یک روئیا را دست نیافتنی می کند ، ترس از شکست 

از روئیاهایت پاسداری کن و با حرکت به سمت آنها ، سنگری قوی و محکم برایشان بساز بدان که  روئیای تو قلب توست ، و هر انسانی با ضربان قلب اش زنده است !

با خود پیمان ببند آن قدر قوی شوی که هیچ چیز آرامش ذهنیت را به هم نزند .

نیمه ی روشن هر چیز را بنگر آنگاه تاریکی کنار رفته و روئیاهایت تحقق می یابد .

به بهترین فکر کن برای بهترین کار کن و فقط بهترین رو بخواه ، آنقدر برای رشد و تعالی خود زمان صرف کن تا دیگر زمانی برای انتقاد کردن از دیگران نداشته باشی .

 برای ناراحتی صبور باش ، برای ترس قوی باش و برای خشم متین باش .با خود پیمان ببند که بهترین باشی و به دنیا بگویی که بهترین هستی.

 

شما بهترین هستید دوستان من و بدانید که هیچ چیز این دنیا خواستنی تر و دوست داشتنی تر از عاشقی نیست .بدانید که زندگی بازگشت اندیشه ها و گفتارها و کردارهای ماست که دیر یا زود به ما باز می گردد. انسان با هر دستی بدهد با همان دست میگیرد .

یادتان باشد که در زندگی یک روزی به عقب نگاه می کنید و به آنچه گریه دار بود می خندید پس در مقابل مشکلات بخندید  و اگه دنیا هزار دلیل برای گریاندن به شما نشان داد شما هزارو یک دلیل برای خندیدن به آن نشان بدهید .شاد باشین



گلهای شما()



43740 :کل بازدیدها
27 :بازدید امروز
0 :بازدید دیروز